18 Nisan 2014 Cuma

Piknik

     Yavaş yavaş piknik mevsimi geliyor değil mi? Özellikle apartman dairelerinde oturanlar, hafta içi yoğun çalışanlar için piknik nefes almaya açık  havada enerji toplayıp stres atmaya birebirdir.
Hele birde donanımlı malzemeyle gidilip mangal keyfi yapılacaksa değmeyin keyfe.. Ben en çok sabah kahvaltı yapmak üzere çıkılan pikniği seviyorum. Henüz piknik için biraz erken sayılsa da bu hafta sonu piknik düşünenler için  bu güzellikleri seçtim. 
Sevgiyle sağlıkla geçsin hafta sonunuz.    













2 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler.Hepsi birbirinden güzel ve cıvıl cıvıl sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. sevgili sukran hanim
    ben bu guzel kareleri nasil olmusta gormemisim..
    ustteki paylasimdaki cantalar..kapi,,,pencere onleri...piknik sepetleri..
    hepsi yuzumu guldurdu...bayildim
    hele bir sepet varki..seneler once bavulumda amerikadan tasimiztim
    yeni almadim ,,,yokyok
    kizim vericekti,,simdi hatirlayinca bile guluyorum halime:)
    koymusum bavula getirmisim,,,yayinlicam muhakkak
    hic aklima gelmediydi...
    biraktiginiz guzel yorumuuuuuuunuz icin tesekkurler
    sevgilerimi birakiyorum..

    YanıtlaSil