22 Mart 2012 Perşembe

Rengarenk Havlular

Havlular evde herhalde en çok kullanılan ürünlerdir değil mi ? Bizim evde  mutlaka iki günde bir havlu değiştirilir bazen hergün..Banyo havluları da haftalık olarak rutin yıkanır. Temiz ve yumuşacık havluların çekmecede düzenli bir şekilde durmasından çok ama çok hoşlanırım. Havlu çekmecesini her açtığımda onların mis gibi kokularını içimde hissetmeyi çok seviyorum. Yıkarken extra lavanta kokulu yumuşatıcı kullanmayı tercih ediyorum. Daha kalıcı bir yumuşaklık ve etkili bir koku bırakıyor. 
 






















Nasıl ? Hepsi de çok güzel değil mii?

4 yorum:

  1. offf çok güzeller canım.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çokk güzeller.
    Ama en güzeli dolapta üst üste düzgün bir şekilde dizili duruşları.Vee dolabı açtığın an duyulan o mis koku.
    Ayni düşündeyiz canım:)
    Bir de benim şu simetri hastalığım yok mu:)?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Benim de beyaz havlu takıntım var. Onlar böyle 60 derecede yıkanacak sonra kurutma makinesinde yumuşayarak kuruycak. Üzerlerine kumaş parfümü sıkarak katlayacağım. Deliyi miyim ben? Keyfe bakın.

    YanıtlaSil
  4. Eeee buraya gelip bunlara takıldığınıza göre birbirimize de benziyoruz demektir. sevalce lezzetler o hastalık bende var hiç sorma canım.
    müge bizim havluların da çoğunluğu beyazdır. Hediye gelenler var, onları ayrı yıkamak gerekiyor,sevgiler.

    ferya cığım hepside ayrı ayrı güzel değil mi.. çeyiz mağazam dan hiç bir şey almasam mutlaka el, yüz veya mutfak ahvlusu alır çıkarım sevgiyle kal..

    YanıtlaSil